مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 20:022022-01-25اجتماعي

پوشش 872 روستا با محوریت جهش تولید/ ساماندهی 300 نیروی فعال


یاسوج_ رییس سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: 872 روستای استان زیر پوشش برنامه های جهش تولید قرار دارند.

- ، ستار غلامی عصر سه شنبه در دیدار با مدیران جهاد کشاورزی استان، افزود: جامعه هدف سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح متشکل از کلیه سازمان های جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی، دامپزشکی و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی است.

وی ابراز داشت: این سازمان با ظرفیت نیروی انسانی بیش از 3000 نفر با سازماندهی فعال بوده و تعداد 320 نفر از این بسیجیان در 872 روستای دارای جمعیت بیش از 50 خانوار در برنامه جهش تولید مشغول به خدمت جهادی و فی سبیل الله هستند.

وی اجرای برنامه های مشترک و گسترش همکاری ها برای ارتقای سطح آموزش و افزایش تولیدات کشاورزی را یک ضرورت دانست غلامی افزود: مربیان طرح بسیج همگام با کشاورز سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح از نیروهایی توانمند، با انگیزه و دارای روحیه جهادی هستند که انتظار می رود از ظرفیت آنان برای آموزش و رونق کشاورزی استفاده بهینه شود.

وی تصریح کرد: کشاورزی از محورهای مهم توسعه استان است که انتظار می رود با هم افزایی و آسیب شناسی به سمت شرایط مطلوب و خدمت رسانی بهتر به کشاورزان حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 872 روستا با محوریت جهش تولید/ ساماندهی 300 نیروی فعال

پوشش 872 روستا با محوریت جهش تولید/ ساماندهی 300 نیروی فعال