مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 19:572022-01-25سياسي

ظرفیت های بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد توسعه خواهد یافت


یاسوج_ رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید ظرفت های بالقوه کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با توسعه بخش های مختلف به کار عملیاتی و بالفعل ختم شود.

- ، سید علی معتمدی پور عصر سه شنبه در دیدار با فرمانده سپاه فتح، افزود: برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند برای توسعه بخش کشاورزی اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه باید مباحث فرهنگی در سطح نخبگان جامعه به پایین ترین سطوح جامعه نیز انتقال داده شود تا با آگاهی بخشی بتوانیم از ظرفیت های بخش کشاورزی به خوبی استفاده کنیم، تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد از منحصر به فرد ترین استان های کشور در شرایط توسعه ای بخش کشاورزی است که باید برای به بالفعل رساندن ظرفیت های استان تلاش مضاعفی شکل بگیرد.

معتمدی پور افزود: مشارکت دادن مردم در مسائل مدیریتی و استفاده از نظرات آنان برای توسعه کشاورزی متناسب با شرایط اقلیمی و توپوگرافی، آب هوای مناسب و بومی سازی محصولات یک ضرورت است که باید مد نظر قرار گیرد.

رییس جهاد کشاورزی استان گفت: قرارگاه امنیت غذایی در وزارت جهاد کشاورزی شکل گرفته و همه مسائلی که با امنیت غذایی مردم ارتباط دارد مورد توجه قرار می گیرد.

وی افزود: با همکاری مجموعه سپاه و بسیج جامعه کشاورزی تلاش می کنیم کاستی های گذشته را جبران و به سمت توسعه این بخش همت گماریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد توسعه خواهد یافت

ظرفیت های بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد توسعه خواهد یافت