مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 19:372022-01-25سياسي

هیاهو برای هیچ؛ فعلا دلیلی برای مذاکره مستقیم با آمریکا وجود ندارد


گرچه برخی تلاش کردند اظهارات اخیر وزیر امور خارجه را ابراز علاقه ایران برای مذاکره با آمریکا تعبیر کنند اما توجه دقیق به صحبت های حسین امیرعبداللهیان و همچنین متن توییت علی شمخانی نشان می دهد که موضع تهران در مذاکرات وین صرفا تلاش برای دستیابی به توافق خوب است.

- گرچه برخی تلاش کردند اظهارات اخیر وزیر امور خارجه را ابراز علاقه ایران برای مذاکره با آمریکا تعبیر کنند اما توجه دقیق به صحبت های حسین امیرعبداللهیان و همچنین متن توییت علی شمخانی نشان می دهد که موضع تهران در مذاکرات وین صرفا تلاش برای دستیابی به توافق خوب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نورنیوز، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان عصر دوشنبه چهارم بهمن ماه در مراسم اختتامیه همایش ملی ایران و همسایگان در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت خارجه گفت: اگر در روند مذاکرات به مرحله ای برسیم که رسیدن به یک توافق خوب با تضمین بالا لازمه اش این باشد که سطحی از گفت وگوها را با آمریکایی ها داشته باشیم، این را نادیده نخواهیم گرفت.

اظهارات وزیر خارجه بلافاصله با کلیدواژه آمادگی ایران برای مذاکره مستقیم با آمریکا از سوی برخی رسانه های داخلی و خارجی منتشر شد و بازتاب گسترده ای را نیز به دنبال داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیاهو برای هیچ؛ فعلا دلیلی برای مذاکره مستقیم با آمریکا وجود ندارد

هیاهو برای هیچ؛ فعلا دلیلی برای مذاکره مستقیم با آمریکا وجود ندارد