مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 19:072022-01-25سياسي

صد درصد فرزندان ایثارگران باید استخدام شوند


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طبق بخشنامه، 100 درصد فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد باید در دستگاه های اجرایی استخدام شوند.

- امیرحسین قاضی زاده هاشمی عصر سه شنبه 5 بهمن در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فارس بیان کرد: 33 هزار نفر در کشور شرایط استخدامی را دارند که برای 17 هزار نفر برای شرکت در آزمون مجوز صادر شد.

او با بیان اینکه سهم فارس 500 نفر بود، افزود: 350 نفر در آزمون شرکت کردند که برای 115 نفر اقدام شده است، اما دستگاه های اجرایی به کندی عمل می کنند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به متقاضیان مسکن در فارس اشاره و اضافه کرد: 5هزار خانوار از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران که متقاضی دریافت مسکن، تاکنون زمین یا خانه و تسهیلات دریافت نکرده اند.

قاضی زاده ادامه داد: در فارس برای ساخت 10 هزار واحد مسکونی با استاندار سابق تفاهم نامه امضا شده بود که فقط برای 310 نفر محقق شده است.

او با بیان اینکه در کار فرهنگی عقب هستیم، از برنامه ریزی برای تولید یک فیلم در هر استان در رابطه با چهره شاخص ایثار و شهادت خبر داد و گفت: این موضوع منجر به تولید 30 فیلم سینمایی در سال خواهد شد.

معاون رییس جمهور افزود: در خصوص نامگذاری معابر در شهرها هیچ نامی جز نام شهید نمی توان گذاشت و شوراها و شهرداری ها باید اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صد درصد فرزندان ایثارگران باید استخدام شوند

صد درصد فرزندان ایثارگران باید استخدام شوند