مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 18:422022-01-25بين الملل

ایران بزرگ ترین چالش خارجی رژیم صهیونیستی است


در گزارش سالانه اندیشکده امنیتی رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه اسراییل به تنهایی قادر به مقابله با ایران نیست، آمده است که ایران بزرگ ترین چالش خارجی برای این رژیم است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از العربی الجدید، اندیشکده امنیتی رژیم صهیونیستی گزارش سالانه خود را به اسحاق هرتزوگ، رییس این رژیم تحویل داد.

در بخشی از گزارش سال 2022 اندیشکده امنیتی رژیم صهیونیستی آمده است که ایران بزرگ ترین چالش خارجی برای رژیم صهیونیستی است و این رژیم با توجه به پیشرفت های ایران در برنامه هسته ای به تنهایی قادر به مقابله با این کشور نیست.

در این گزارش تاکید شده است: چه ایران و ابرقدرت ها به توافق برسند و چه نرسند، اسراییل باید همکاری وهماهنگی و روابط ویژه خود با آمریکا را تقویت کند.

در بخش دیگری از گزارش سالانه اندیشکده امنیتی رژیم صهیونیستی آمده است: ایران به فعالیت های منطقه ای خود ادامه می دهد و برای ایجاد تهدید فراگیر برای موجودیت اسراییل تلاش می کند از جمله اینکه برنامه ساخت موشک های دقیق نقطه زن برای حزب الله در لبنان و نمایندگان خود در سوریه را گسترش داده است، علاوه بر این هزاران موشک و پهپاد ساخته است که می توانند از تمام جبهه ها وارد اسراییل شوند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران بزرگ ترین چالش خارجی رژیم صهیونیستی است

ایران بزرگ ترین چالش خارجی رژیم صهیونیستی است