مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 18:272022-01-25سياسي

مستضعفان عالم به انقلاب اسلامی چشم امید دارند


نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه مردم ایران توانستند الگوی بسیاری از ملت ها در مقابله با جریان های ظلم شوند، گفت: مستضعفان عالم به انقلاب اسلامی چشم امید دارند.

- ، آیت الله حسینی همدانی ظهر سه شنبه در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان البرز که در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج برگزار شد، با اشاره به آیه 25 سوره مبارکه حدید که می فرماید لَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلَنَا بِالْبَیِّنَاتِ وَأَنْزَلْنَا مَعَهُمُ الْکِتَابَ وَالْمِیزَانَ لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ ، گفت: خداوند در قرآن می فرماید: همانا ما پیمبران خود را با ادلّه و معجزات فرستادیم و با ایشان کتاب و میزان عدل نازل کردیم تا مردم به راستی و عدالت گرایند.

وی با اشاره به 15 سوره مبارکه شورا، گفت: این آیه می فرماید: قُلْ آمَنْتُ بِمَا أَنْزَلَ اللَّهُ مِنْ کِتَابٍ ۖ وَأُمِرْتُ لِأَعْدِلَ بَیْنَکُمُ که بگو که من به کتابی که خدا فرستاد (قرآن) ایمان آورده ام و مأمورم که میان شما به عدالت حکم کنم.

امام جمعه کرج بابیان اینکه برآیند و هدف مجموعه این آیات و آیات مشابه دیگر ایجاد بستر برای عبادت خدا و برپایی عدل و قسط در جامعه است، گفت: این دو مهم جز با ایجاد حکومت در جامعه محقق نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستضعفان عالم به انقلاب اسلامی چشم امید دارند

مستضعفان عالم به انقلاب اسلامی چشم امید دارند