مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 18:222022-01-25سياسي

جزییات نشست کمیسیون قضایی مجلس با معاون پیش گیری رییس قوه قضاییه


معاون جرم پیش گیری از جرم قوه قضاییه عنوان کرد که شاهد گسترش قابل توجه بزه های اجتماعی بزه در سطح جامعه هستیم که این مسئله نتیجه افزایش بیکاری و اختلاف طبقاتی در کشور است.

- حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز آقای جهانگیر معاون پیش گیری از جرم قوه قضاییه با حضور در کمیسیون گزارشی از وضعیت بزه ها در سطح جامعه ارائه کرد.

وی افزود: گزارش آقای جهانگیر از وضعیت بزه های اجتماعی در سطح کشور نگران کننده و نشان دهنده  افزایش قابل توجه آن در سطح کشور بود.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در این گزارش آمده بود که بسترسازی فضای مجازی زمینه ساز رشد بزه ها در سطح جامعه است و از جمله دلایل این بزه ها را می توان افزایش بیکاری، فاصله طبقاتی، شکاف اجتماعی، مشکلات معیشتی، مشکل ازدواج و گرانی مسکن ذکر کرد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: از جمله بزه ها و جرائمی که در این گزارش عنوان شده بود که رشد قابل توجه داشته سرقت، مسائلی که در حوزه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مطرح است، دختران فراری و .

می توان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نشست کمیسیون قضایی مجلس با معاون پیش گیری رییس قوه قضاییه

جزییات نشست کمیسیون قضایی مجلس با معاون پیش گیری رییس قوه قضاییه