مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 16:422022-01-25سياسي

ضرورت ارائه مشاوره های تخصصی به مدیران واحدهای تولیدی همدان


استاندار همدان خواستار ورود سازمان صمت و شرکت شهرک های صنعتی برای رصد دقیق فعالیت ها و ارائه مشاوره های جدی و تخصصی به سرمایه گذاران و مدیران واحدهای تولیدی در استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با اشاره به وضعیت تحریم های اقتصادی علیه کشور ایران، عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از همان روزهای آغازین نظام، تحریم های خود را علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دادند که همگی نشان از عجز دشمنان در برابر انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه حال که با این شرایط، تسهیلاتی در اختیار سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی قرار می گیرد، باید اهلیت سرمایه گذاران مدنظر باشد، گفت: نباید شاهد اتلاف منابع و امکانات در این عرصه باشیم و با واحدهای راکد و نیمه تعطیل تولیدی در استان روبرو باشیم.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه باید به این موضوع توجه ویژه ای شود، خواستار ورود سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی استان همدان جهت رصد دقیق فعالیت ها و ارائه مشاوره های جدی و تخصصی به سرمایه گذاران و مدیران واحدهای تولیدی در استان شد.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال اعمال سختگیری بانک ها نیستیم، اضافه کرد: باید تسهیلگری را در پیش بگیریم اما در این بین، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارائه مشاوره های تخصصی به مدیران واحدهای تولیدی همدان

ضرورت ارائه مشاوره های تخصصی به مدیران واحدهای تولیدی همدان