مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 16:122022-01-25بين الملل

فارن پالسی: حمله احتمالی روسیه به اوکراین امنیت غذایی 14 کشور را به خطر می اندازد


یک نشریه آمریکایی هشدار داد، آغاز جنگی میان روسیه و اوکراین می تواند بر امنیت غذایی 14 کشور آسیایی و آفریقایی که به گندم اوکراین وابسته هستند، - یک نشریه آمریکایی هشدار داد، آغاز جنگی میان روسیه و اوکراین می تواند بر امنیت غذایی 14 کشور آسیایی و آفریقایی که به گندم اوکراین وابسته هستند، تاثیر منفی بزرگی بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجله آمریکایی فارن پالسی نوشت، کی یف برخی از حاصلخیزترین مناطق جهان را دارد و در طول قرن ها به عنوان سبد غذایی اروپا توصیف شده و محصولات کشاورزی صادراتی آن همانند حبوبات، روغن های گیاهی و دیگر تولیدات برای تامین غذای ساکنان چندین کشور در آفریقا و آسیا ضروری هستند.

این مجله در ادامه نوشت، بخش بزرگی از حاصلخیزترین زمین های کشاورزی اوکراین در مناطق شرقی آن واقع بوده و آنها بیشتر از سایر مناطق اوکراین در معرض خطر حمله احتمالی روسیه قرار دارند.

در شرایطی که نشانه های جنگ در طول مرزهای اوکراین رو به افزایش هستند، یکی از نگرانی هایی که کسی به آن توجه نشان نداده، این سوال است: در صورتی که مسکو حمله ای را علیه اوکراین آغاز کند، برای کشورهایی که در تامین غذای خود به صادرات کی یف اعتماد کرده اند، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ به نوشته فارن پالسی، علاوه بر اینکه اوکراین منبع اصلی تامین ذرت و جو در جهان است، این کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارن پالسی: حمله احتمالی روسیه به اوکراین امنیت غذایی 14 کشور را به خطر می اندازد

فارن پالسی: حمله احتمالی روسیه به اوکراین امنیت غذایی 14 کشور را به خطر می اندازد