مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 16:122022-01-25بين الملل

اسرای فلسطینی دادگاه های رژیم صهیونیستی را تحریم کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، باشگاه اسیر فلسطین امروز سه شنبه اعلام کرد که اسرای بازداشت اداری (بدون محاکمه) برای بیست وپنجمین روز متوالی، - اسرای فلسطینی برای بیست وپنجمین روز متوالی دادگاه های رژیم صهیونیستی را تحریم کردند به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، باشگاه اسیر فلسطین امروز سه شنبه اعلام کرد که اسرای بازداشت اداری (بدون محاکمه) برای بیست وپنجمین روز متوالی، دادگاه های رژیم اشغالگر اسراییل را تحریم کردند.

اسرای بازداشت اداری اوایل ماه جاری میلادی تصمیم گرفتند که تمامی اقدامات دستگاه قضایی در خصوص بازداشت اداری را تحریم کنند.

این اسرا تأکید کردند که هرگز بخشی از این نمایش که تنها به نفع رژیم اشغالگر و دستگاه های امنیتی آن به خصوص شاباک است، نخواهند بود.

به نوشته وبگاه عرب 48 ، جنبش اسیر در زندان های رژیم صهیونیستی نیز حمایت کامل خود از این تصمیم اسرای بازداشت اداری را اعلام کرد و همه اسرا را به پایبندی کامل به این تصمیمات و صبر فراخواند.

تعداد اسرای در بند زندان های رژیم اشغالگر حدود 4600 نفر است که از جمله آن 34 اسیر زن، 16 کودک و 500 بازداشتی اداری، نُه نماینده پارلمان و 600 بیمار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسرای فلسطینی دادگاه های رژیم صهیونیستی را تحریم کردند

اسرای فلسطینی دادگاه های رژیم صهیونیستی را تحریم کردند