مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 16:072022-01-25پزشكي

چگونه رایگان بیمه شویم؟


مدیر کل دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه مردم می توانند در منزل با تلفن های همراه وارد سامانه شهروندی شده و روند کار بیمه ای خود را انجام دهند گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، مسعود مشایخی مدیر کل دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت با برنامه صبح و گفتگو در مورد بیمه درمانی مصاحبه تلفنی کرد.

مشایخی گفت: ساز و کار بیمه سلامت برای همه افراد کشور فراهم است اما اگر کسی فاقد پوشش بیمه است ناشی از آن است که خود فرد اقدامی برای تحت پوشش قرار گرفتن انجام نداده است.

وی ادامه داد: از سال 84 تمام افراد روستایی را تحت پوشش بیمه سلامت قرار داده ایم و همچنین افراد شهری اگر تمکن مالی داشتند در قالب صندوق ایرانیان خودشان را بیمه کرده اند و اگر تمکن مالی نداشتند در قالب صندوق بیمه سلامت همگانی بدون پرداخت ریالی بابت حق بیمه، امکان بیمه کردن داشتند که در حال حاضر بالای 5/13 میلیون نفر عضو این صندوق هستند.

مدیر کل دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت در مصاحبه با رادیو گفت و گو تشریح کرد: کافی است فرد با کارت ملی کل اعضای خانواده و یک قطعه عکس به دفتر پیشخوان مراجعه کرده و خود را بیمه کند.

مشایخی در مورد عدم اطلاع افراد در مورد رایگان بودن بیمه سلامت اظهار کرد: اگر کسی هنوز بیمه نشده، پروژه جدیدی امسال تعریف شده تا به درب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه رایگان بیمه شویم؟

چگونه رایگان بیمه شویم؟