مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 15:172022-01-25سياسي

لغو همه پروازها به مقصد استانبول تا ساعت 24 سه شنبه


تمام پروازهای امروز از مبدا ایران به مقصد استانبول لغو شده است و اطلاعات پروازها پس از ساعت 24 امشب به روز رسانی می شود.

- سخنگوی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه به دلیل شرایط جوی نامساعد فرودگاه استانبول تا ساعت 24 امشب تمام پروازهای این فرودگاه لغو شده است، گفت: با توجه شرایط جوی تمام مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه اخرین اطلاعات پرواز را از طریق شرکت هواپیمایی مورد نظر یا فرودگاه امام بررسی و دریافت کنند.

میراکبر رضوی در گفت وگو با ایلنا درباره آخرین وضعیت پروازهای ترکیه اظهار داشت: طبق اعلام فرودگاه استانبول تا ساعت 24 امشب تمام پروازهای ورودی و خروجی به این فرودگاه لغو شده است.

وی با بیان اینکه شرایط جوی و بارش سنگین برف اجازه نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه استانبول را نمی دهد، گفت: تمام پروازهای امروز از مبدا ایران به مقصد استانبول لغو شده است و اطلاعات پروازها پس از ساعت 24 امشب به روز رسانی می شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: با توجه شرایط جوی تمام مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه آخرین اطلاعات پرواز را از طریق شرکت هواپیمایی مورد نظر یا فرودگاه امام بررسی و دریافت کنند.

در استانبول هم به تمام مسافران اعلام شده که تا اطلاع ثانوی به فرودگاه مراجعه نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو همه پروازها به مقصد استانبول تا ساعت 24 سه شنبه

لغو همه پروازها به مقصد استانبول تا ساعت 24 سه شنبه