مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 15:072022-01-25سياسي

خداوند خود را با رحمانیت تعریف می کند/نقش شاعران در مانایی جریان حق


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با یادآوری آیاتی از قرآن کریم، گفت: خداوند متعال خود را با رحمانیت تعریف می کند و خلقت انسان را با تعلیم قرآن بیان می فرماید.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با یادآوری آیاتی از قرآن کریم، گفت: خداوند متعال خود را با رحمانیت تعریف می کند و خلقت انسان را با تعلیم قرآن بیان می فرماید.

حجت الاسلام یوسفعلی شکری سه شنبه 5 بهمن ماه در مراسم اختتامیه ششمین کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی که با حضور مسئولان استانی و کشوری در تالار حافظ شیراز برگزار شد، گفت: خداوند متعال خود را با رحمانیت تعریف می کند و خلقت انسان را با تعلیم قرآن بیان می فرماید و اوج غرامت انسان را در بیان یکی از مجاری مهم تبیین جریان حق از باطل، مسیر رشد انسان از غیر و درستی از نادرستی قرار داده است.

او با بیان اینکه اوج کرامت انسان را در بیان و بیان در قلم است که حق تعالی را به آن قلم قسم می خورد به پیام داشته باشد، افزود: شاعران چه آنان که در راستای جریان باطل، حق را هجو می کنند و چه آن شاعرانی که بعد از مظلومیت جریان حق به یاری می آیند و با سروده های خود حق را یاری می کنند جریان حق را ماندگار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداوند خود را با رحمانیت تعریف می کند/نقش شاعران در مانایی جریان حق

خداوند خود را با رحمانیت تعریف می کند/نقش شاعران در مانایی جریان حق