مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:572022-01-25اقتصادي

ایجاد مرکز لجستیک کالای ازبکستان در بندر چابهار


یکی از رویکردهای اقتصادی ایران در بخش توسعه همکاری های تجاری، فعال سازی ترانزیت کالا از غرب چین به کمک حمل ونقل ریلی ازبکستان و حمل دریایی در خزر و بندر امیرآباد است.

- مدیرعامل سازمان بنادر در نشست با هیات ازبکستان با بیان اینکه یکی از رویکردهای اقتصادی ایران فعالسازی ترانزیت کالا از غرب چین به کمک ازبکستان است، گفت: ایران آمادگی دارد تا از طریق کشورهای عربی قطر، عمان، امارات و هند، مسیر ترانزیتی کالاهای وارداتی و صادراتی ازبکستان را توسعه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، در نشست هیات اقتصادی و تجاری کشور ازبکستان با سازمان بنادر، معاون وزیر راه و شهرسازی بر اراده دولت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اتصال کشور ازبکستان به آب های آزاد و آمادگی تهران برای جلب مشارکت سرمایه گذاری تاشکند در پسکرانه های بنادر شمال و جنوب ایران تاکید کرد.

علی اکبر صفایی، مدیرعامل سازمان بنادر با بیان اینکه شرایط و بستر توسعه همکاری های تجاری، به ویژه در حوزه ترانزیت با کشور ازبکستان فراهم است، تاکیدکرد: یکی از رویکردهای اقتصادی ایران در بخش توسعه همکاری های تجاری، فعال سازی ترانزیت کالا از غرب چین به کمک حمل ونقل ریلی ازبکستان و حمل دریایی در خزر و بندر امیرآباد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مرکز لجستیک کالای ازبکستان در بندر چابهار

ایجاد مرکز لجستیک کالای ازبکستان در بندر چابهار