مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:572022-01-25حوادث

کشف 90 درصدی جرایم جنایی/ انعکاس ناصحیح وقایع جنایی از سوی برخی شبکه های اجتماعی


رییس پلیس آگاهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف بیش از 90 درصد جرایم جنایی خبر داد و گفت: پرونده ها تا زمان کشف از چرخه پی جویی کارآگاهی خارج نمی شوند.

- ، سردار محمد قنبری در همایش ویدئو کنفرانسی رؤسای ادارات مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی سراسر کشور، گفت: کارآگاهان پر تلاش و خستگی ناپذیر پلیس آگاهی توانسته اند بیش از 90 درصد جرایم جنایی به وقوع پیوسته در 10 ماه منتهی به بهمن سال جاری کشور را در کمترین زمان ممکن کشف کنند.

وی با اشاره به لزوم کاهش فاصله کشف تا وقوع جرایم جنایی، گفت: البته این موضوع نیازمند بررسی دقیق صحنه های جرم با تمام جزییات، استفاده صحیح و به هنگام از بانک های اطلاعاتی، ارتقای توان تجزیه و تحلیل وقوع جرایم در مناطق دارای اهمیت و… می باشد که در همین رابطه گام های مناسبی برداشته شده است.

سردار قنبری افزود: از آنجایی که به طور معمول، جرایم جنایی با جان و حتی مال و ناموس افراد ارتباط مستقیمی داشته و اغلب، غیر قابل جبران هم است؛ ضرورت دارد تا به منظور کاهش آسیب مردم، سهم سازمان های تأثیرگذار در وقوع این گونه جرایم، به ویژه قتل تعیین و به صورت جدی مورد مطالبه و پیگیری قرار گیرد.

پیگیری پرونده های جاری و معوقه رییس پلیس آگاهی با بیان اینکه تمامی پرونده های جنایی تا زمان کشف از چرخه پی جویی کارآگاهی خارج ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 90 درصدی جرایم جنایی/ انعکاس ناصحیح وقایع جنایی از سوی برخی شبکه های اجتماعی

کشف 90 درصدی جرایم جنایی/ انعکاس ناصحیح وقایع جنایی از سوی برخی شبکه های اجتماعی