مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:322022-01-25فناوري

زارع پور: موتور جست وجوی بومی با ابتکار جوانان نخبه کشور توسعه داده شده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: طبق قولی که قبلا در مورد معرفی سرویس های های ایرانی داده بودم، - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: ذره بین یک موتور جست وجوی فارسی، ویژه کاربران ایرانی است که تجربه ای فراتر از جست وجویی عادی را برای کاربران فراهم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: طبق قولی که قبلا در مورد معرفی سرویس های های ایرانی داده بودم، می خواهم یکی از محصولات فناورانه بومی را به شما هموطنان معرفی کنم؛ محصولی که با ابتکار و تلاش جمعی از جوانان نخبه کشورمان و با حمایت همراه اول تولید شده و قابل استفاده است.

وی افزود: ذره بین یک موتور جست وجوی فارسی، ویژه کاربران ایرانی است که تجربه ای فراتر از جست وجویی عادی را برای کاربران فراهم می کند.

زارع پور تاکید کرد: ذره بین علاوه بر نمایش نتایج موتور های جستجو نظیر گوگل از طریق فراجست وجوگر خود، امکانات و خدمات ویژه ای ارائه می دهد که وبگردی در اینترنت را بهبود می بخشد.

وی تاکید کرد: این موتور جس وتجو دسترسی کاربران به انواع محتوا های ویدئویی، صوتی و آموزشی در دنیای وب و شبکه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارع پور: موتور جست وجوی بومی با ابتکار جوانان نخبه کشور توسعه داده شده

زارع پور: موتور جست وجوی بومی با ابتکار جوانان نخبه کشور توسعه داده شده