مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-25ورزشي

یک سوم معتادان متجاهر فارس مربوط به این استان نیستند


یک سوم معتادان متجاهر که در استان حضور دارند مربوط به فارس نیستند و یک سوم هم از شهرستان ها به شیراز آمده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدهادی ایمانیه ظهر سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر استان فارس، گفت: هر کاری بتوانیم در زمینه پیشگیری انجام دهیم هزاران برابر ارزش دارد، اما بحث پیشگیری نیاز به بودجه دارد.

او با بیان اینکه اگر قرار است که دانشگاه ها، آموزش و پرورش، صداوسیما و دیگر دستگاه های فرهنگی کاری انجام دهند نیاز به بودجه دارد، گفت: تأسیس اردوگاه ها نهایت نخواهد داشت اگر به بحث پیشگیری توجه نشود.

استاندار فارس با بیان اینکه ورزش می تواند در عرصه پیشگیری به نتایج درخشان دست پیدا کند، اما باید مقدمات آن را فراهم کرد که در بودجه 1401 باید این امر دیده شود، گفت: اشتغال و داشتن زندگی مؤثر و مفید برای معتادان بهبودیافته از مهم ترین اقداماتی است که برای مبارزه با اعتیاد انجام داد علاوه بر آن اعطای تسهیلات برای کارآفرینی نیز مؤثر است که مجمع خیرین کارآفرینی استان تشکیل شده، اما اداره کار نیز باید ورود بیشتری کند.

او با اشاره به اردوگاه دوم ماده 16 در استان، گفت: از اعتبارات استان برای این منظور کمک می کنیم، اما اگر کمک های بیشتری شود قبل از پایان بهمن می توانیم از اردوگاه دوم ماده 16 استان استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم معتادان متجاهر فارس مربوط به این استان نیستند

یک سوم معتادان متجاهر فارس مربوط به این استان نیستند