مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-25اقتصادي

افزایش 3 میلیون تومانی کارانه پرستاران با اجرای قانون تعرفه گذاری


رییس کل سازمان نظام پرستاری اعلام کرد: با اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری به طور میانگین حدود سه میلیون تومان به کارانه پرستاران اضافه می شود و از ابتدای دی ماه کارانه پرستاران بر اساس این قانون محاسبه و پرداخت می شود.

- رییس کل سازمان نظام پرستاری اعلام کرد: با اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری به طور میانگین حدود سه میلیون تومان به کارانه پرستاران اضافه می شود و از ابتدای دی ماه کارانه پرستاران بر اساس این قانون محاسبه و پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد میرزابیگی روز سه شنبه در همایش مشترک مدیران پرستاری دانشگاه های علوم پزشکی و هیئت مدیره های نظام پرستاری سراسر کشور در جمع خبرنگاران افزود: اجرای قانون تعرفه گذاری هیچ ربطی به حقوق، اضافه کار و سایر مزایای رفاهی پرستاران ندارد و فقط به ساماندهی کارانه و افزایش آن منجر می شود.

وی ادامه داد: با اجرای قانون تعرفه گذاری، ارزش نسبی خدمات پرستاران مانند سایر گروه های پروانه بر اساس ضریب کا محاسبه شده و این خدمات با مهر نظام پرستاری پرستاران به نام خودشان ثبت می شود.

رییس کل سازمان نظام پرستاری گفت: اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری دو دستاورد مبارک برای پرستاران خواهد داشت که یکی ارتقای جایگاه، هویت و منزلت حرفه ای و دیگری بهبود وضعیت معیشت پرستارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 3 میلیون تومانی کارانه پرستاران با اجرای قانون تعرفه گذاری

افزایش 3 میلیون تومانی کارانه پرستاران با اجرای قانون تعرفه گذاری