مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-25سياسي

مجلس نمی گذارد مفسدان با اقتصاد و معیشت مردم بازی کنند


نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد که مفسدان با اقتصاد و معیشت مردم بازی کنند.

- ، سلمان اسحاقی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 5 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی خود، گفت: چه شده است که امروز لرزه بر پیکره اقتصادی دولت یازدهم و دوازدهم افتاده است؟ چند ماه پیش، موضوع تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی مطرح شد.

همچنین در قانون هزینه های اتاق های بازرگانی ایران مصوب سال 1372 تغییراتی انجام شد و آقایان اتاق بازرگانی آمدند تا با نمایندگان مذاکره کنند.

وی ادامه داد: آنان نتوانستند نمایندگان را به نفع خودشان مصادره کنند و نمایندگان از موضوع تحقیق و تفحص کوتاه نیامدند و از تغییر قانون و هزینه های اتاق بازرگانی هم به نفع مردم کوتاه نمی آیند چرا که وظیفه ذاتی ما مبارزه با فساد است و با مردم عهد می بندیم.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی، گفت: نایب رییس مجلس گفت که دیروز از اتاق بازرگانی برای چاره اندیشی و عذرخواهی آمده بودند.

آقایان! عذرخواهی شما مگر می تواند جان آن مردی را که به دلیل وضعیت اقتصادی خودکشی کرده و یا کلیه اش را فروخته است، برگرداند؟ اسحاقی تأکید کرد: اتاق بازرگانی و حیاط خلوت های اقتصادی دولت یازدهم و دوازدهم مصونیت ندارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس نمی گذارد مفسدان با اقتصاد و معیشت مردم بازی کنند

مجلس نمی گذارد مفسدان با اقتصاد و معیشت مردم بازی کنند