مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:422022-01-25سياسي

آشنایی زنان با سیره فاطمه زهرا(س) امری ضروری است


مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور کشور بر آشنایی اقشار مختلف جامعه اسلامی با سیره و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) تاکید کرد و گفت: - ایسنا/کردستان مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور کشور بر آشنایی اقشار مختلف جامعه اسلامی با سیره و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) تاکید کرد و گفت: صحیفه فاطمیه سرشار از مطالب آموزنده است که مطالعه آن می تواند منجر به بهبود و رشد در زندگی شود.

حجت الاسلام سید محمود نبوی امروز سه شنبه(5 بهمن ماه) در وبیناری با عنوان مقام و منزلت مادر در نظام حقوقی اسلام که توسط دانشگاه پیام نور کردستان برگزار شد، اظهار کرد: آشنایی بیشتر مردان و زنان در جامعه اسلامی با سیره و سبک زندگی حضرت فاطمه(س) امری ضروری است.

وی به مقام و منزلت والای حضرت زهرا(س) اشاره کرد و افزود: بعد از رحلت رسول گرامی اسلام(ص) جبرییل بر زهرای مرضیه نازل می شد و صحیفه فاطمیه حاوی همه این مطالب گهربار است که مطالعه آن می تواند منجر به بهبود و رشد در زندگی شود.

مسوول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور کشور اضافه کرد: حضرت فاطمه هر آنچه را از جبرییل دریافت می کرد برای حضرت علی(ع) بازگو می کرد و اینگونه این سخنان ارزشمند بین جامعه نشر داده می شد تا همه مومنان از آن اطلاع پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی زنان با سیره فاطمه زهرا(س) امری ضروری است

آشنایی زنان با سیره فاطمه زهرا(س) امری ضروری است