مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:422022-01-25دانش

انتشار کتاب «مباحث جاری در حسابداری» توسط انتشارات جهادانشگاهی یزد


کتاب «مباحث جاری در حسابداری براساس استانداردهای حسابداری ایران و مقایسه آن با استانداردهای بین المللی حسابداری » تألیف دکتر «زهره عارف منش» عضو هیأت علمی و استادیار دانشگاه یزد و دکتر «نازنین بشیری منش» عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور بیرجند منتشر شد.

- انتشار کتاب مباحث جاری در حسابداری توسط انتشارات جهادانشگاهی یزد ایسنا/یزد کتاب مباحث جاری در حسابداری براساس استانداردهای حسابداری ایران و مقایسه آن با استانداردهای بین المللی حسابداری تألیف دکتر زهره عارف منش عضو هیأت علمی و استادیار دانشگاه یزد و دکتر نازنین بشیری منش عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور بیرجند منتشر شد.

کتاب مذکور که به منظور آشنایی دانشجویان با برخی از مباحث حسابداری با رویکرد مقایسه با استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی تدوین شده، از سوی انتشارات جهاددانشگاهی یزد منتشر شده است.

در این کتاب به منظور تسهیل یادگیری و افزایش کارایی در متن هر فصل، مطالب با ارائه نمونه مسائل حل شده همراه است و در پایان فصل نیز سؤالات چهارگزینه ای و تشریحی متناسب با مباحث هر فصل ارائه شده است.

مهدی دهقان چالشتری مدیر انتشارات جهاددانشگاهی یزد در این مورد اظهار کرد: کتاب مباحث جاری در حسابداری براساس استانداردهای حسابداری ایران و مقایسه آن با استانداردهای بین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتاب «مباحث جاری در حسابداری» توسط انتشارات جهادانشگاهی یزد

انتشار کتاب «مباحث جاری در حسابداری» توسط انتشارات جهادانشگاهی یزد