مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-25سياسي

زنان عامل اصلی پویایی و استحکام خانواده هستند


رییس دانشگاه پیام نور کردستان با اشاره به اینکه زنان عامل اصلی پویایی و استحکام خانواده هستند، گفت: به هر میزان زنان نسبت به نقش خود در خانواده آگاه تر باشند شاهد رشد و اعتلای این کانون مهم و همچنین جامعه خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج یعقوب احمدی ظهر امروز در وبیناری با عنوان مقام و منزلت مادر در نظام حقوقی اسلام که با حضور مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور کشور برگزار شد، اظهار داشت: این نشست فاخر برای یادآوری مقام بانویی است که  مبنای اصلی پایه نقش ویژه مادر و همسر در جامعه به ویژه جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه خانواده محور اصلی هر جامعه است، اضافه کرد: بدون تردید قلب کانون خانواده هم مادران و زنان هستند چراکه نقش بسیار مهم و پررنگی در استحکام و تقویت بنیان خانواده برعهده دارند.

رییس دانشگاه پیام نور کردستان  با بیان اینکه زنان در پایداری و استحکام خانواده نقش اساسی دارند، افزود: ایثار و فداکاری یکی از مولفه های موثر در استحکام و پایداری خانواده است که این ویژگی در زنان بیشتر از مردان است.

احمدی گفت: از دیگر ویژگی های خاص زنان انعطاف پذیری، آینده نگری و دوراندیشی و تعامل عاطفی و احساسی آنها است که همه این خصوصیات منجر به پویایی خانواده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان عامل اصلی پویایی و استحکام خانواده هستند

زنان عامل اصلی پویایی و استحکام خانواده هستند