مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:222022-01-25اجتماعي

قطع درختان ام الدبس را بررسی خواهیم کرد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان در خصوص موضوع قطع درختان در منطقه ام الدبس توسط مردم گفت: در خصوص قطع درختان در این منطقه‏‎، از اداره منابع طبیعی شهرستان موضوع را حتما بررسی خواهیم کرد و اقدامات لازم را در این زمینه انجام می دهیم.

- محمدتقی سجادی در گفت وگو با ایسنا در خصوص حفظ و حراست از عرصه های جنگلی و جلوگیری از قطع درختان در این عرصه ها اظهار کرد: در رابطه با قطع درختان‏ به صورت پراکنده این موضوع به وجود می آید که بعضا ما با آن ها برخورد می کنیم.

همچنین در خصوص قطع درختان در منطقه ام الدبس‏‏‎، از طریق اداره منابع طبیعی شهرستان موضوع را حتما بررسی خواهیم کرد و اقدامات لازم را در این زمینه انجام می دهیم.

وی افزود: قطع کردن درخت یکسری قواعد دارد؛ قطع درخت در اراضی مستثنیات مردم (زمین های احیا شده)‏، نیاز به اخذ مجوز از منابع طبیعی دارد.

بخشی دیگر در اراضی ملی هستند که قطع کردن درختان در آن ها کلا ممنوع است.

موضوع قطع درختان باید به صورت مصداقی بررسی شود و متناسب با احکام قانونی در این راستا، با فرد متخلف به صورت قانونی برخورد به عمل آید.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان با اشاره به وضعیت نیروهای حفاظتی و حراست از عرصه ها گفت: در حوزه نیروهای حفاظتی‏، تا حدودی محدودیت داریم و نیروهای ما در قیاس با عرصه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع درختان ام الدبس را بررسی خواهیم کرد

قطع درختان ام الدبس را بررسی خواهیم کرد