مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:172022-01-25اجتماعي

بیش از 20 مرکز غیرمجاز تفکیک پسماند در «خلازیر» تعطیل شد


شهردار منطقه 19 از اجرای بند 20 درخصوص مشاغل آلاینده با هدف تحقق اهداف زیست محیطی و رفاه حال شهروندان خبر داد و گفت: بیش از 20 مرکز غیرمجاز تفکیک پسماند در «خلازیر» تعطیل شد.

- ، مهدی هدایت از اجرای بند 20 در خصوص مشاغل آلاینده با هدف تحقق اهداف زیست محیطی و رفاه حال شهروندان خبر داد و گفت: 24 مورد از مشاغل تعطیل شده مربوط به مراکز غیرمجاز تفکیک پسماند در محدوده خلازیر هستند که به دلیل خطرات و آسیب های جدی زیست محیطی شناسایی و در پی صدور بند 20 تعطیل و جمع آوری شدند.

شهردار منطقه 19 خاطرنشان کرد: همچنین شش واحد تولیدی پوشاک در خیابان نیایش به دلیل مزاحمت برای شهروندان و آلودگی های صوتی پس از دریافت سه مرحله اخطار و عدم تغییر شغل، تعطیل شدند.

وی در ادامه از صدور اخطار به واحدهای تولیدی کفش در خیابان ناحیه 3 خبر داد و گفت: در همین راستا 20 مورد از کفش فروشی های این محدوده به دلیل مزاحمت و عدم رعایت تمهیدات آتش نشانی اخطار دریافت کردند.

هدایت در ادامه به تشریح گوشه ای از اقدامات اجرایی در راستای نگهداشت شهر و حفظ محیط زیست از آلودگی حیوانات مضر شهری پرداخت و بیان کرد: طی اقدامات صورت گرفته در راستای کنترل جمعیت موش ها، 672 مورد منافذ فعال و غیرفعال شناسایی و طعمه گذاری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 20 مرکز غیرمجاز تفکیک پسماند در «خلازیر» تعطیل شد

بیش از 20 مرکز غیرمجاز تفکیک پسماند در «خلازیر» تعطیل شد