مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:022022-01-25دانش

آماده سازی خوابگاه های دانشگاه شهید چمران اهواز برای ترم بهمن ماه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، غلامحسین مکتبی، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه چمران اهواز در خصوص میزان آمادگی خوابگاه های دانشگاه شهید چمران اهواز برای پذیرش دانشجویان در ترم جدید، - سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از آماده سازی خوابگاه ها برای پذیرش دانشجویان در ترم بهمن ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، غلامحسین مکتبی، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه چمران اهواز در خصوص میزان آمادگی خوابگاه های دانشگاه شهید چمران اهواز برای پذیرش دانشجویان در ترم جدید، اظهار کرد: در تلاش برای آماده سازی خوابگاه ها هستیم.

خوابگاه ها نه تنها اولویت اول معاونت دانشجویی هستند، بلکه اولویت اول همه دانشگاه این است که بهترین خدمات را به دانشجویان ارائه بدهیم.

وی با اشاره به بازدید از خوابگاه های دانشجویی در آستانه ترم دوم، گفت: ترم دوم تحصیلی دانشگاه به صورت حضوری خواهد بود و اکنون نیز دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری به صورت حضوری در دانشگاه هستند.

سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: سعی می کنیم با بازگشایی حضوری دانشگاه و بازگشت دانشجویان به خوابگاه ها، سرویس دهی خوبی به دانشجویان داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی خوابگاه های دانشگاه شهید چمران اهواز برای ترم بهمن ماه

آماده سازی خوابگاه های دانشگاه شهید چمران اهواز برای ترم بهمن ماه