مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:582022-01-25سياسي

آب شرب سبزوار مشکل آلودگی ندارد/ مردم به شایعات توجه نکنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، ادعای مطرح شده توسط یکی از شبکه های معاند درباره آلودگی آب شرب سبزوار از طریق معادن کرومیت موجود در منطقه داورزن نگرانی هایی را در میان مردم منطقه پدید آورده بود.

موضوعی که بارها توسط مسئولان شهرستان پیگیری شده و انتشار این شایعات نیز در حالی انجام می شود که تا کنون هیچ کس آلودگی منابع آب از طریق این معادن را تایید نکرده است.

به همین جهت خبرنگار فارس در گفت و گو با مسئولان امر، نظر کارشناسی آنها را درباره صحت و سقم این ادعای مطرح شده جویا شد.

آبفای سبزوار: طرح این ادعا مبنای علمی ندارد حسین ریاضی مدیر عامل آب و فاضلاب شهری سبزوار به خبرنگار فارس می گوید: موضوع آلودگی آب سبزوار از طریق معادن کرومیت نظری شخصی بوده و مبنای علمی ندارد.

وی با اظهار اینکه در این حوزه باید مراکز دانشگاهی و مراکز علمی و علوم پزشکی و محیط زیست  نظر دهند، افزود: آب شرب سبزوار از نظر کیفیتی هیچ مشکلی ندارد.

آبفای خراسان رضوی: سلامت آب به صورت مدون پایش می شود روابط عمومی آبفای خراسان رضوی نیز با صدور اطلاعیه ای در این خصوص خاطرنشان می کند: جهت اطمینان از سلامت آب شرب مشترکین عزیز، ضمن کلرزنی و کلرسنجی شبانه روزی توسط همکاران کنترل کیفی امور آبفا و کنترل توسط کارشناسان محترم شبکه بهداشت، نمونه برداری از کلیه منابع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب سبزوار مشکل آلودگی ندارد/ مردم به شایعات توجه نکنند

آب شرب سبزوار مشکل آلودگی ندارد/ مردم به شایعات توجه نکنند