مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:572022-01-25اجتماعي

توزیع بسته غذایی فوری در روستاهای محاصره در برف هورامان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: هلال احمر استان بیش از 5 هزار قوطی انواع کنسروجات را در بین خانواده های محاصره شده در برف و کولاک روستاهای منطقه هورامان توزیع کرد.

- اظهار کرد: بارش سنگین برف در ده روز اخیر موجب مسدود شدن راه ارتباطی بسیاری از روستاهای کردستان شد و همین امر مشکلاتی را در راستای تأمین مواد غذایی برای اهالی این روستا به وجود آورد.

وی افزود: طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری به صورت امداد هوایی به روستاهای در محاصره برف شهرستان سقز کمک های غذایی ارسال شد اما با وجود تلاش زیاد نیروهای امدادی به دلیل وزش باد و برودت شدید هوا، امکان نشستن بالگرد در منطقه هورامان مسیر نشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان تصریح کرد: در روز دوشنبه با توجه به بازگشایی راه ها توسط راهداری و با هماهنگی بخشداری هورامان موفق شدیم با سه دستگاه خودروی تویوتا لندکروز به روستاهای کماله ، ویسیان ، رودبر و شهر هورامان کمک های غذایی را ارسال کنیم.

جلالی خاطرنشان کرد: این بسته های غذایی شامل انواع کنسروجات بوده و ماندگاری بسیاری در شرایط بحرانی دارد.

وی افزود: در چند روز اخیر جمعیت هلال احمر شهرستان سروآباد علاوه بر امداد رسانی به آسیب دیدگان با ادارات خدمات رسان همچون برق، مخابرات و راهداری نیز در راستای ارائه خدمات به اهالی منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته غذایی فوری در روستاهای محاصره در برف هورامان

توزیع بسته غذایی فوری در روستاهای محاصره در برف هورامان