مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:472022-01-25دانش

فناوری نانوپوشش موجب تولید شیشه ای برای کاهش مصرف انرژی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شیشه های کنترل کننده انرژی با بهر ه گیری از فناوری نانوپوشش و کنترل انتقال انرژی، شیشه را به ماده ای موثر برای کاهش مصرف انرژی، - شیشه های کنترل کننده انرژی با بهر ه گیری از فناوری نانوپوشش و کنترل انتقال انرژی، شیشه را به ماده ای موثر برای کاهش مصرف انرژی، افزایش روشنایی و دید ساختمان تبدیل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شیشه های کنترل کننده انرژی با بهر ه گیری از فناوری نانوپوشش و کنترل انتقال انرژی، شیشه را به ماده ای موثر برای کاهش مصرف انرژی، افزایش روشنایی و دید ساختمان تبدیل می کند.

این نوع شیشه ها ایده ساختمانی با پنجره های بزرگ را محقق می کند.

پنجره هایی که نور کافی را به ساختمان می دهند و نیاز کمتری به مصرف انرژی وجود دارد.

این محصول دانش بنیان توسط گروه صنعتی شیشه کاوه و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تولید و روانه بازار شده است.

این محصول عبور اشعه مادون قرمز و جذب گرمای حاصل از نور خورشید را به شدت کاهش می دهد و در حین حال امکان عبور بیشترین میزان نور مریی را فراهم می کند.

این شیشه ها 3 برابر بیشتر از شیشه های 2 جداره عایق حرارت هستند و این ویژگی مزیت های فراوانی همچون جلوگیری از هدررفت انرژی گرمایی و محافظت از محیط زیست به دلیل کاهش مصرف انرژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری نانوپوشش موجب تولید شیشه ای برای کاهش مصرف انرژی شد

فناوری نانوپوشش موجب تولید شیشه ای برای کاهش مصرف انرژی شد