مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:372022-01-25اقتصادي

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری معرفی شد


علی رضا جیلان به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، در مراسمی که صبح امروز برگزار شد علی رضا جیلان به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

مدیرکل امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این مراسم گفت: امسال 10 هزار میلیارد ریال برای طرح های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان های کشور اختصاص پیدا کرده است.

نادر زینالی ادامه داد: این مبلغ برای تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور اختصاص یافته است.

وی افزود: حفظ میراث فرهنگی، به کارگیری روش های نوین و خلاقانه در راستای مرجعیت ادارات کل در استان ها، تحول و دگرگونی شایسته برای جذب گردشگر، بهره مندی از مشارکت بخش خصوصی، تقویت بوم گردی ها، ارتقای خدمات هتل ها، هتل آپارتمان ها و سایر مراکز اقامتی مورد توجه وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار دارد.

زینالی تکیه بر ظرفیت های فرهنگی، تاریخی، سیاسی و اجتماعی در استان ها بر اساس سیاست های کلان وزات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را ضروری دانست و عنوان کرد: گسترش و افزایش همکاری دورن سازمانی برای خدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری معرفی شد

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری معرفی شد