مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:372022-01-25اجتماعي

خلیج فارس مواج می شود


 در ساعاتی از عصر امروز تا امشب با افزایش نسبی سرعت و وزش باد در سواحل جنوبی استان ارتفاع موج دریا نیز افزایش می یابد.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ساعاتی از عصر امروز تا امشب با افزایش نسبی سرعت و وزش باد در سواحل جنوبی استان ارتفاع موج دریا نیز افزایش می یابد.

فرج الله شکوهی پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی جو آرام را طی امروز و فردا برای اغلب نقاط استان نشان می دهد، در ساعاتی از عصر امروز تا امشب با افزایش نسبی سرعت و وزش باد در سواحل جنوبی استان ارتفاع موج دریا نیز افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود طی صبح تا بعد از ظهر روز (پنج شنبه 7 بهمن) به سبب وزش نسبتاً شدید تا شدید جنوب شرقی قسمت شمال خلیج فارس و سواحل و فراساحل شمالی و مرکزی استان بوشهر (از بندر دیلم تا سواحل تنگستان) و از بعد از ظهر پنجشنبه تا عصر روز (دوشنبه 11 بهمن) به سبب وزش باد نسبتاً شدید تا شدید شمال غربی خلیج فارس و سواحل استان به ویژه سواحل و فرا ساحل مرکزی و جنوبی استان به تناوب مواد و متلاطم است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: پیش بینی می شود که این مدت به ویژه در ساعاتی از روزهای جمعه و شنبه سرعت وزش باد روی خلیج فارس به بیش از 60 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج به بیش از 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیج فارس مواج می شود

خلیج فارس مواج می شود