مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:322022-01-25اجتماعي

رییس پلیس راهور: خودروسازان اشتباهات خود را قبول کنند/ ایربگ راننده تابع سوییچ نیست!


ابلاغ کردم هر جا در تصادفات ایربگ باز نشد، خودروساز را به مقام قضایی معرفی کنند تا مردم و بیمه ها خسارت بگیرند.

- رییس پلیس راهور: خودروسازان اشتباهات خود را قبول کنند/ ایربگ راننده تابع سوییچ نیست! ابلاغ کردم هر جا در تصادفات ایربگ باز نشد، خودروساز را به مقام قضایی معرفی کنند تا مردم و بیمه ها خسارت بگیرند.

رییس پلیس راهور ناجا در خصوص اظهارات خودروسازان مبنی بر داشتن زاویه مناسب در تصادفات برای باز شدن ایربگ ها گفت: فکر می کنم خودروسازان مزاح می کنند؛ اصلاً کیسه هوای طرف راننده تابع سوییچ نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس سردار سید کمال هادیانفر رییس پلیس راهور انتظامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به تغییرات در کارت وسایل نقلیه اشاره و اظهار داشت: کارت قبلی خودرو دارای یک چیپ بود که اطلاعات در آن نگهداری می شد که بارکد سه بعدی جایگزین آن خواهد شد.

رییس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در سال جاری 205 هزار فقره تصادف به وقوع پیوست که 10 هزار و 912 فقره فوتی و 194 هزار و 965 فقره جرحی بود.

هادیانفر با بیان اینکه پلیس به ازای هر 37 میلیون وسیله نقلیه نمی تواند یک مراقب بگذارد در واکنش به موضوع تعیین سهم تقصیر در تصادفات اظهار داشت: در تصادفات در وهله نخست راننده، مسئول حفظ جان راننده و سرنشینان است، دوم بحث ایمنی وسلیه نقلیه مطرح می شود و تعیین سهم دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راهور: خودروسازان اشتباهات خود را قبول کنند/ ایربگ راننده تابع سوییچ نیست!

رییس پلیس راهور: خودروسازان اشتباهات خود را قبول کنند/ ایربگ راننده تابع سوییچ نیست!