مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:322022-01-25اقتصادي

درج اطلاعات هویتی و راستی آزمایی قیمت خودرو در پلتفرم ها الزامی شد


قائم مقام وزیر صمت از امکان جدید الزام سفارش دهندگان فروش خودرو مبنی بر الزام به ثبت اطلاعات هویتی و صحت سنجی قمیت ادعایی فروشنده در پلتفرم های موبایلی رونمایی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر احتمال ارائه چنین وب سرویسی از سوی پلتفرم ها در جهت فروش املاک اظهار کرد: دنبال آن هستیم تا در پلتفرم های موبایلی احراز هویت فروشنده و صحت ادعای وی در خصوص ملک را اضافه کنیم.

اگر اطمینان فروشنده حاصل شود، دیگر شاهد ورود دستگاه قضایی جهت مسدود کردن آگهی های املاک در پلتفرم ها نخواهیم بود.

در ادامه این جلسه علی رهبری رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت با بیان اینکه تا پیش از اجرای ابزار جدید در پلتفرم ها، آگهی های بدون هویت فروش خودرو از عوامل افزایش قیمت بودند، گفت: با ابزار جدید به مصرف کننده اطمینان از صحت ادعای سفارش دهنده آگهی فروش خودرو منتقل می شود.

وی درباره اضافه شدن امکان استعلام سوابق بیمه ای خودرو گفت: با همکاری بیمه مرکزی، سوابق خسارت خودروهای تصادفی به پلتفرم ها اضافه شده به این صورت که ادعای خودرو مبنی بر صفر یا بدون تصادف بودن خودرو را برای مشتری راستی آزمایی می کند.

رهبری با بیان اینکه در سال 98 یک نفر آگهی دهنده می توانست در پلتفرم ها 80 تا 100 اکانت جدید ایجاد کند، گفت: این فرد در طول یک یا دو هفته به تدریج تعداد زیادی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درج اطلاعات هویتی و راستی آزمایی قیمت خودرو در پلتفرم ها الزامی شد

درج اطلاعات هویتی و راستی آزمایی قیمت خودرو در پلتفرم ها الزامی شد