مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:322022-01-25دانش

جلسه کارگروه ارزیابی و تشخیص شرکت ها و موسسات دانش بنیان برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هشتاد و هشتمین جلسه کارگروه ارزیابی و تشخیص شرکت ها و موسسات دانش بنیان با هدف رفع چالش های پیش روی این مجموعه ها و تصویب مصوبات جدید، - هشتاد و هشتمین جلسه کارگروه ارزیابی و تشخیص شرکت ها و موسسات دانش بنیان با هدف رفع چالش های پیش روی این مجموعه ها و تصویب مصوبات جدید، برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هشتاد و هشتمین جلسه کارگروه ارزیابی و تشخیص شرکت ها و موسسات دانش بنیان با هدف رفع چالش های پیش روی این مجموعه ها و تصویب مصوبات جدید، برگزار شد.

این جلسه، نخستین نشست در دولت سیزدهم بود و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به عنوان رییس کارگروه و نمایندگانی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری، وزارت صنعت معدن و تجارت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صندوق نوآوری و شکوفایی، اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران و دو عضو حقیقی در آن حضور داشتند.

برگزاری این جلسه به تصویب دو مصوبه مرتبط با توسعه معیار های ارزیابی شرکت های دانش بنیان نوع 3 و ارتقای برنامه اعتبار مالیاتی شرکت های دانش بنیان منجر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه کارگروه ارزیابی و تشخیص شرکت ها و موسسات دانش بنیان برگزار شد

جلسه کارگروه ارزیابی و تشخیص شرکت ها و موسسات دانش بنیان برگزار شد