مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:272022-01-25اقتصادي

ارائه چند راهکار برای رفع یک چالش موسیقایی/ اتاق فکر تشکیل دهید


یکی از کارشناسان حوزه موسیقی با اشاره به روند فعالیت زیرزمینی هنرمندان حوزه موسیقی رپ، به ارائه نقطه نظرات خود درباره نحوه مدیریت این نوع موسیقی در فرآیند رسمی تولید آثار موسیقایی پرداخت.

- رضا مهدوی مدرس، منتقد هنری و موسیقی پژوه در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به پرسشی مبنی بر بایدها و نبایدهای ارائه آثار موسیقایی مرتبط با موسیقی رپ که طی سال های اخیر در نوع ارائه رسمی آن مباحث و چالش های متعددی مطرح شده، توضیح داد: بیش از دو دهه است که گونه ای موسوم به موسیقی رپ به عنوان یک موسیقی وارداتی در کشور ما طرفداران بسیاری پیدا کرده که قطعاً دربرگیرنده مولفه های متعددی است و می تواند از جهات مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

این در حالی است که این گونه موسیقایی گاهی در قالب نشانه های مبتذل و سخیف و گاهی با در نظر گرفتن نشانه ها و محتوای قابل تامل به مخاطبان عرضه شده اند.

شرایطی که رد پای آن را به طور کمرنگ می توان در سریال های مختلف تلویزیونی، کلیپ های رسمی دارای مجوز و حتی آگهی های تلویزیونی هم دید.

محتواهایی که حتی در قالب مضامین اخلاقی و قابل قبول پیش روی مخاطبان قرار گرفته و با استقبال هم روبه رو شده اند.

وی ادامه داد: به اعتقاد من برای رفع چالش های موجود درباره این موسیقی که به هر حال باید بپذیریم طرفداران زیادی هم برای خود دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه چند راهکار برای رفع یک چالش موسیقایی/ اتاق فکر تشکیل دهید

ارائه چند راهکار برای رفع یک چالش موسیقایی/ اتاق فکر تشکیل دهید