مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:122022-01-25سياسي

امام جمعه یزد: مداحان و شعرای آیینی مکتب شیعه را به جهان معرفی کنند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان این که اهل بیت(ع) و شیعه همواره در مظلومیت بوده اند، گفت: مداحان و شعرای آیینی، مکتب شیعه و اهل بیت را به جهان معرفی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری پیش از ظهر امروز در مراسم دیدار با مداحان و شعرای آیینی استان یزد با بیان این که شعر و مدیحه سرایی اگر ممزوج با یک حقیقت باشد که آن حقیقت عشق به خداست، بسیار موثر خواهد بود، اظهار کرد: شعری که از جان و سوز دل برخیزد و برای خدا باشد، قلوب را متحول می کند و اثر آن چندین برابر خواهد بود.

وی افزود: اساس و پایه همه امور باید برای خدا باشد و امام خمینی(ره) نیز همواره بر این نکته تاکید داشت و خود نیز انسانی بود که تمام سخنان و حرکات و رفتارش با نیت خدایی بود.

امام جمعه تصریح کرد: ما در همه حرکات خود باید احیاگر امر الهی و احیاگر سیره اهل بیت(ع) و سنت پیامبر(ص) باشیم و مسیر ما باید مسیر احیای امر پیامبر و ائمه اطهار(ع) باشد.

ناصری یزدی تاکید کرد: شعرای آیینی نیز اگر می بینند شعر آنها از مسیر خدا و اهل بیت(ع) دور است، بدانند که در مسیر احیای اهل بیت(ع) حرکت نکرده اند.

وی با بیان این که دشمنان اسلام از صدر اسلام تاکنون تلاش کرده اند تا نامی از خدا، دین، پیامبر(ص) و ائمه(ع) نباشد، خاطرنشان کرد: اهل بیت(ع) در مظلومیت و غربت هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: مداحان و شعرای آیینی مکتب شیعه را به جهان معرفی کنند

امام جمعه یزد: مداحان و شعرای آیینی مکتب شیعه را به جهان معرفی کنند