مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:122022-01-25بين الملل

شراکت استراتژیک، محور رایزنی پوتین با رییس جمهوری کوبا


به دنبال گمانه زنی های اخیر مبنی بر استقرار احتمالی نظامی روسیه در کوبا در اوایل ماه جاری میلادی، پوتین در تماسی که از سوی کرملین فاش شد، در مورد مشارکت استراتژیک و هماهنگی بیشتر اقدامات در عرصه بین المللی با همتای کوبایی خود گفت وگو کرد.

- به دنبال گمانه زنی های اخیر مبنی بر استقرار احتمالی نظامی روسیه در کوبا در اوایل ماه جاری میلادی، پوتین در تماسی که از سوی کرملین فاش شد، در مورد "مشارکت استراتژیک" و هماهنگی بیشتر "اقدامات در عرصه بین المللی" با همتای کوبایی خود گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه میامی هرالد، میگوئل دیاز کانل، رییس جمهوری کوبا در توییتی نوشت، با ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه یک گفت وگوی تلفنی سازنده و موثر درباره اوضاع کنونی بین المللی و توسعه روابط آینده در شرایط دشوار داشته است.

اخبار مربوط به این گفت وگوی تلفنی روز دوشنبه در میانه افزایش نگرانی ها درباره اقدام نظامی از سوی روسیه علیه اوکراین منتشر شده است.

ناتو روز دوشنبه اعلام کرد که نیروهایش را در حالت آماده باش قرار داده و ناوها و جنگنده های بیشتری را به شرق اروپا اعزام کرده و جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا نیز اعلام کرده که در حال بررسی اعزام نیرو به منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شراکت استراتژیک، محور رایزنی پوتین با رییس جمهوری کوبا

شراکت استراتژیک، محور رایزنی پوتین با رییس جمهوری کوبا