مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:072022-01-25اجتماعي

85کلاس درس توسط صنایع و بنگاههای اقتصادی هرمزگان در حال ساخت است


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: 85 کلاس درس توسط صنایع و بنگاههای اقتصادی در استان هرمزگان در حال ساخت است.

- ، سید فخرالدین هاشمی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هر چه سرمایه گذاری در حوزه آموزش و پرورش بیشتر باشد، آینده جامعه بیش از پیش تضمین خواهد شد، اظهار کرد: همواره مدرسه سازی و کمک به توسعه فضاهای آموزشی به عنوان یک اولویت جدی در توسعه کشوردر نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف صنایع و بنگاههای اقتصادی علاوه بر کارهای تخصصی ،ایفای نقشهای اجتماعی خود در قبال جوامع محلی است، افزود: در حال حاضر در استان هرمزگان تعداد8 پروژه درقالب 85کلاس با زیربنای 15هزار و 175مترمربع با مشارکت صنایع و بنگاههای اقتصادی دردست اجرا است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان همچنین ادامه داد: 67میلیارد تومان اعتبار پروژه های مشارکتی صنایع و بنگاههای اقتصادی است.

هاشمی با تاکید بر اینکه 10مدرسه در قالب 81کلاس با اعتبار هزینه شده بیش از 45میلیاردتومان با مشارکت صنایع و بنگاههای اقتصادی به بهره برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: مسئولیت اجتماعی سازمانی، در واقع تعهداتی است که یک سازمان در حفظ و کمک به جامعه انجام می دهد و از سود حاصل از فعالیت ها در حوزه های اجتماعی و فرهنگی برای مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85کلاس درس توسط صنایع و بنگاههای اقتصادی هرمزگان در حال ساخت است

85کلاس درس توسط صنایع و بنگاههای اقتصادی هرمزگان در حال ساخت است