مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:572022-01-25فناوري

هشدار الجزایر به شهروندانش درباره خطر جاسوسی از آن ها با پگاسوس


مقامات الجزایر پیامک هایی را برای شهروندان این کشور فرستاده و از آن ها خواستند مراقب پیامک های مشکوک به دلیل احتمال جاسوسی از تلفن های همراهشان باشند.

- مقامات الجزایر پیامک هایی را برای شهروندان این کشور فرستاده و از آن ها خواستند مراقب پیامک های مشکوک به دلیل احتمال جاسوسی از تلفن های همراهشان باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، مسئولان بخش ارتباطات و فضای مجازی الجزایر پیامک های کوتاهی را برای شهروندان این کشور فرستاده و در آن هشدار دادند که مراقب پیامک های مشکوک ناشناس باشند چرا که احتمال دارد اطلاعاتشان در معرض سرقت قرار گیرد.

روزنامه الشروق الجزایر اعلام کرد، این اقدام همزمان با انتشار اخباری درباره هدف قرار گرفتن الجزایر و شهروندان این کشور با برنامه های جاسوسی پگاسوس که نخبه حاکم مراکش(شخصیت های نظام حاکم، بزرگان، صاحبان اراضی، رهبران قبایل، نظامیان ارشد، مدیران و رؤسای امنیت و دیگر مسئولان دستگاه اجرایی) از آن استفاده می کند اتخاذ شده است.

این روزنامه نوشت: این پیامک ها بعد از آن برای شهروندان الجزایری ارسال شد که روزنامه هاآرتص لیستی از قربانیان برنامه جاسوسی پگاسوس اسراییل منتشر کرد که از جمله آن ها اصحاب رسانه، فعالان سیاسی و حقوق دانان عرب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار الجزایر به شهروندانش درباره خطر جاسوسی از آن ها با پگاسوس

هشدار الجزایر به شهروندانش درباره خطر جاسوسی از آن ها با پگاسوس