مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:572022-01-25ورزشي

نوروزی: بعید است شرایط فعلی کرونا باعث تعطیلی دوباره ورزش شود


رییس فدراسیون پزشکی ورزشی بر لزوم به کارگیری تمهیدات سخت گیرانه تر برای مبارزه با کرونا در شرایط فعلی تاکید کرد اما در عین حال گفت بعید است به سمت تعطیلی دوباره ورزش کشیده شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر این زمینه توضیح داد و گفت: آنچه مسلم است مهیا بودن شرایط برای پیگیری برنامه ها و فعالیت های ورزشی برای مان اهمیت داد و موضوع مهم تر سلامت ورزشکاران است که در هر شرایطی اولویت خواهد بود.

وی با یادآوری شرایطی که منجر به بازگشت فعالیت های ورزشی به حالت عادی شد، ادامه داد: بعد از فروکش کرونا در کشور و آبی شدن تقریبا کامل نقشه کشور، برگزاری مسابقات و برنامه های ورزشی در کشور به حالت عادی بازگشت اما همچنان بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید داشتیم و بدون آن مجوز هیچ فعالیتی را ندادیم.

با این حال طی روزهای گذشته مجدد شاهد موارد جدید از ابتلا هستیم که تعدادشان کم هم نیست.

این موضوع بی ارتباط به شیوع ویروس اومیکرون نیست.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی به مشکلاتی که در مورد نوع جدید ویروس کرونا با آن مواجه هستیم، اشاره کرد و گفت: کیت های لازم برای تشخیص اومیکرون محدود است اما مشکل اصلی اینجاست که این نوع ویربوس آزمایش گریز است، ویروس دلتا به راحتی از طریق تست PCR قابل تشخیص بود اما در مورد نوع جدید ویروس بیشتر علائم مانند سرماخوردگی، عطسه، گلو درد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروزی: بعید است شرایط فعلی کرونا باعث تعطیلی دوباره ورزش شود

نوروزی: بعید است شرایط فعلی کرونا باعث تعطیلی دوباره ورزش شود