مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:572022-01-25اقتصادي

نمایشگاه ها ویترین اقتصادی کشورها محسوب می شوند


مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی چهارمحال و بختیاری گفت: در صورتیکه هزینه های مورد نیاز از سوی سازمان توسعه صادرات ایران تامین شود، این ظرفیت وجود دارد که توانمندی های موجود در این استان در قالب نمایشگاه در خارج از کشور به نمایش گذاشته شود، - نمایشگاه ها ویترین اقتصادی کشورها محسوب می شوند.

محمد مسعودی در خصوص اهمیت برگزاری نمایشگاه های معرفی محصولات تولیدی، اظهار کرد: به دلیل وجود بی مهری و کم لطفی ها از سوی برخی مسئولان کشوری و استانی نمایشگاه های تخصصی حدود دو سال تعطیل بود و این موضوع آسیب های جدی به این حوزه را در پی داشت.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی چهارمحال و بختیاری افزود: در تمامی نقاط دنیا آخرین محصولات تولیدی در نمایشگاه های تخصصی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرند و این موضوع به این دلیل است که نمایشگاه ها ویترین اقتصادی کشورها محسوب می شوند.

وی ادامه داد: در چهارمین نمایشگاه تخصصی رویداد کشاورزی، دانش بنیان و نوآور ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی، نهاده ها، آبیاری و گلخانه های دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و صنایع تبدیلی تلاش شده است، بیشتر غرفه ها در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار داده شود، همچنین این نمایشگاه اولین نمایشگاه تخصصی است که دو ماه پیش از برگزاری، ظرفیت آن توسط مشارکت کنندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه ها ویترین اقتصادی کشورها محسوب می شوند

نمایشگاه ها ویترین اقتصادی کشورها محسوب می شوند