مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:472022-01-25سياسي

امیدواریم مشکلات مربوط به قانون انتخابات تا سال 1402 برطرف شود


عضو حقوقدان شورای نگهبان قانون اساسی گفت: همه کسانی که مسئولیت می گیرند، باید همه تلاش خود را به کار گیرند که شرمنده شهدا و امام راحل نشوند، - مسئولان باید با همان اخلاصی که جوهره وجود شهید سلیمانی بود، تلاش کنند.

محمدحسن صادقی مقدم شامگاه دیروز (4 بهمن ماه) در مراسم تکریم و معارفه روسای دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: ما مرهون شهدایی هستیم که جان عزیز خود را در طبق اخلاص گذاشته و از همه چیز خود برای اعتلای اسلام گذشتند.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه شورای نگهبان در قانون اساسی، گفت: اصل 4، اساس و جوهره اصلی قانون اساسی بوده و اصل ولایت مطلقه فقیه، حکمرانی بر مردم است.

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان قانون اساسی در ادامه ضمن تشریح وظایف شورای نگهبان، افزود: اعضای این نهاد، مدافعان حریم مردم سالاری دینی بوده و یک جمع چابک در ستاد و نیز دارای دفتر در 31 استان و حدود 450 شهر است.

این مسئول با تأکید بر اینکه اعضای دفاتر شورای نگهبان در شهرها مستخدم شورا نیستند، گفت: این اعضا به صورت افتخاری فعالیت می کنند و البته شورای نگهبان به وجود آن ها افتخار می کند که این اعضا از ابتدای فرآیند تا زمان امحای اوراق بر انتخابات نظارت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم مشکلات مربوط به قانون انتخابات تا سال 1402 برطرف شود

امیدواریم مشکلات مربوط به قانون انتخابات تا سال 1402 برطرف شود