مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:472022-01-25پزشكي

پرستاران چگونه حق «تعرفه گذاری خدمات پرستاری» را دریافت می کنند؟


از اول دی ماه هر گونه کارانه ای که پرستاران دریافت می کنند مبتنی بر تعرفه گذاری خدمات پرستاری است و به اضافه کاری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، محمد میرزا بیگی، رییس سازمان نظام پرستاری امروز در همایش مدیران پرستاری دانشگاه های علوم پزشکی، روسای هیات مدیره های نظام پرستاری و اعضای شورای عالی نظام پرستاری کشور با اشاره به خدمات فراوان کادر درمان و جامعه پرستاری در دوران کرونا، اظهار داشت: بالغ بر 150 شهید نظام سلامت تقدیم کرد و همه پرستاران بین یک تا سه بار به کرونا مبتلا شده و زحمات زیادی را متحمل شدند.

وی با اشاره به اقدامات سازمان نظام پرستاری به جامعه پرستاری کشور یادآور شد: با کمبود نیروی انسانی پرستاری مواجه هستیم، اما بی سابقه ترین مجوزهای استخدام را گرفتیم و توانستیم اعتباری را در کمیسیون تلفیق برای این موضوع به وجود آوریم.

رییس سازمان نظام پرستاری با اشاره به پیگیری ها برای تغییر وضعیت نیروهای شرکتی، قراردادی و 89 روزه پرستاری، افزود: قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری به تصویب رسید.

میرزابیگی با بیان اینکه اکنون به دوران پساکرونا می رسیم و باید به نوع نیاز مردم، سالمندان و بیماری های مزمن با توجه به شرایط جدید توجه کنیم، گفت: همه باید وارد عرصه جدید مراقبت های پرستاری شویم؛ضمن اینکه از یک طرف نیز نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاران چگونه حق «تعرفه گذاری خدمات پرستاری» را دریافت می کنند؟

پرستاران چگونه حق «تعرفه گذاری خدمات پرستاری» را دریافت می کنند؟