مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:222022-01-25سياسي

زمان واریز وجه مربوط به تعرفه گذاری خدمات پرستاران اعلام شد


معاون پرستاری وزیر بهداشت اعلام کرد: تعرفه گذاری خدمات پرستاری اجرایی شده و از اول زمستان سال جاری قول اجرای آن را دادیم؛به طوری که کارهای سخت افزاری و نرم افزاری آن در حال انجام است و در اردیبهشت و خرداد سال اینده پول آن واریز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت امروز در همایش مدیران پرستاری دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و اعضای هیأت مدیره های نظام پرستار و اعضای شورای عالی نظام پرستاری با اشاره به فعالیت ارزشمند پرستاران در دوران شیوع کرونا اظهار داشت: وقتی از روش های مدنی استفاده کنیم و فقط معطوف به هیجانات نکنیم اینکه سرعت رشد کند، باشد اما حسن آن این است که اتفاقات، اتفاقات خوبی خواهد بود.

وی ادامه داد: بالندگی حرفه پرستاری فضایی برای همه مردم مهیا کرده و تشکل سازمان نظام پرستاری و در ادامه آن ایجاد معاونت پرستاری انجمن های علمی، توسعه دانشکده ها و ظرفیت بالایی که پذیرش دانشجو داریم باعث شده خانواده پرستاری در جمعیت نیم میلیونی وزارت بهداشت بیش از 200 هزار نفر فعالیت کنند.

عبادی با بیان اینکه جمعیت منبع قدرت است گفت: ما می توانیم برای کمک به مردم تلاش کنیم و اگر فعالیت ما منجر به کاهش درد و آلام مردم نشود هیچ مزیتی ندارد بنابراین اطمینان دارم اکثریت به اتفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان واریز وجه مربوط به تعرفه گذاری خدمات پرستاران اعلام شد

زمان واریز وجه مربوط به تعرفه گذاری خدمات پرستاران اعلام شد