مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:522022-01-25سياسي

قالیباف: به موضوع بیمه زنان سرپرست خانوار بی توجهی شده است


رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که موضوع زنان و خانواده تاثیر مستقیمی بر پویایی و پیشرفت کشور دارد، گفت که بیمه زنان سرپرست خانوار و بیمه زنان خانه دار موضوعی است که به آن کم توجهی شده و باید در لایحه بودجه سال 1401 و برنامه هفتم مورد توجه قرار گیرد.

- رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که موضوع زنان و خانواده تاثیر مستقیمی بر پویایی و پیشرفت کشور دارد، گفت که بیمه زنان سرپرست خانوار و بیمه زنان خانه دار موضوعی است که به آن کم توجهی شده و باید در لایحه بودجه سال 1401 و برنامه هفتم مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی اقدامات صورت گرفته در حوزه زنان در زمینه حمایت از توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و بیمه زنان خانوار در جمع بندی اظهار کرد: امروز موضوع زنان و خانواده تاثیر مستقیمی در پویایی و پیشرفت کشور دارد، توجه به خانواده از اولویت های کشور است.

وی با اشاره به جلسه ای با مقام معظم رهبری درباره آسیب های اجتماعی گفت: در آن جلسه مقام معظم رهبری فرمود که 20 سال است در موضوع آسیب های اجتماعی عقب هستیم و کوتاهی شده است بخشی از آن متوجه یکایک ما در دولت و مجلس شورای اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: به موضوع بیمه زنان سرپرست خانوار بی توجهی شده است

قالیباف: به موضوع بیمه زنان سرپرست خانوار بی توجهی شده است