مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:272022-01-25سياسي

مگر گره های کور به دست گروه های جهادی باز شود/ جهادگران اولین نوآوران اجتماعی


«نقش جهادگران و گروه های جهادی در حل مسائل کشور» عنوان چهارمین دورهمی است که برای رسیدن به رویداد بزرگ نوپیا با حضور فعالان حوزه نوآوری اجتماعی و صاحب نظران حوزه جهاد به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

- گروه جامعه -  خبرگزاری فارس – سودابه رنجبر:گروه های جهادی و جهادگران افرادی هستند که انگار با کمی اختلاف، واژه و مفهوم نوآوری اجتماعی را از روی دست آن ها نوشته اند.

اصلاً جهادگران کشور ما خودشان گردن این مفهوم، عجیب حق دارند! شما کافی ست بگویید جهاد سازندگی، بگویید گروه جهادی در فلان منطقه، آنچه پشت این واژه ها به ذهن می آید حضور داوطلبانه مردم، مشارکت مادی و معنوی مردم و خلاقیت در حل مسائل کشور است.

وقتی کارشناسان واژه نوآوری اجتماعی را این طور معنا می کنند: نوآوری اجتماعی مسیری برای حل مسائل اجتماعی از راه های اجتماعی است.

دیگر به دنبال چه وجه اشتراکی بین نوآوری اجتماعی و جهاد بگردیم؟ خلاصه اینکه جهادی ها بر سر واژه نوپدید نوآوری اجتماعی منت دارند.

حالا بگذریم که اختلافات معنایی ریزی هم وجود دارد که با خواندن گزارش پیش رو می توان آن ها را نیز درک کرد، اما همه این گفتگوها و نشست ها برای رسیدن به مفهومی بالاتر است، برای رسیدن به نقطه ای که بتوان دست به دست هم داد تا ایرانی پیشرفته تر با حضور گسترده همه مردم ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مگر گره های کور به دست گروه های جهادی باز شود/ جهادگران اولین نوآوران اجتماعی

مگر گره های کور به دست گروه های جهادی باز شود/ جهادگران اولین نوآوران اجتماعی