مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:272022-01-25دانش

برگزاری همایش یکروزه جنگ ترکیبی در دانشگاه آزاد شیراز


همایش یکروزه ای با عنوان جنگ ترکیبی ویژه اساتید و مدرسان دانشگاه های آزاد سراسر استان فارس، به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد شیراز، برگزار شد.

- ایسنا/فارس همایش یکروزه ای با عنوان "جنگ ترکیبی" ویژه اساتید و مدرسان دانشگاه های آزاد سراسر استان فارس، به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد شیراز، برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دانشگاه آزاد شیراز، رییس سازمان بسیج اساتید استان فارس در همایش جنگ ترکیبی تاکید کرد که جنگ های ترکیبی در پارادایم مدیریت جهادی بسیار تاثیرگذار بوده و نقشی تعیین کننده دارد.

محسن جاجرمی زاده ر همایش یک روزه جنگ ترکیبی ضمن برشمردن نسل های مختلف از جنگ، جنگ های نسل چهارم را جنگ هایی با استفاده از واحدهای کوچکتر، چابکتر و غیرخطی برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دانشگاه آزاد فارس، جاجرمی زاده گفت: در نسل چهارم فضای جنگ به فضای شبکه و ارتباط همه جانبه تبدیل شده و جنگ بر سر فرهنگ و مطالبات ارزشی نقش آفرین، شکل می گیرد.

این استاد دانشگاه توضیح داد که در نسل چهارم از جنگها، انحصار جنگ از دست دولت ها خارج شده و کنشگران غیردولتی برپایه جنگ فرهنگ ها به میدان می آِند و در این رویارویی، کنشگران دولتی به حتم شکست خواهند خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش یکروزه جنگ ترکیبی در دانشگاه آزاد شیراز

برگزاری همایش یکروزه جنگ ترکیبی در دانشگاه آزاد شیراز