مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:222022-01-25سياسي

هیدج؛ شهری که بیکار ندارد


مدیرعامل تعاونی تلاش گران کفش شهر هیدج گفت: به برکت رونق صنعت کفش، هیدج فاقد بیکار است.

- علی اکبر ملک محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه صنعت کفش در هیدج از قدمتی 50 ساله برخوردار است، اظهار کرد: ابتدا این صنعت در ابتدا توسط رمضان علی دهقان در این شهر پایه گذاری شده و با طی کردن مسیر 50 ساله اکنون در حال تبدیل شدن به صنعتی پویا و بالنده است.

وی با بیان اینکه بیش از 3000 نفر از شهروندان هیدجی در این صنعت مشغول به کار بوده و یک چهارم تولیدی های کفش کشور در هیدج واقع شده است، تصریح کرد: صنعت کفش در هیدج صنعتی قابل دفاع است اما با این حال کارهای انجام نشده بسیاری نیز وجود دارد که نیازمند حمایت مسئولان و همت بلند تولیدکنندگان است.

ملک محمدی با اشاره به اینکه صنعت کفش در هیدج جای پیشرفت و توسعه روزافزون تری نیز دارد، متذکر شد: یکی از نقاط قوت این صنعت، استقبال جوانان هیدجی از آن است که با بهره گیری از تجربیات گذشتگان می توانند در کنار نبوغ و استعدادهای جوانی خود این صنعت را به اوج شکوفایی برساند.

وی با اشاره به اینکه رونق کفش در هیدج سبب شده که امروز با افتخار بگوییم که این شهر فاقد بیکار است، تصریح کرد: یکی دیگر از نقاط قوت و پویایی صنعت کفش در هیدج حضور فعال بانوان در این عرصه است که اکثر این بانوان را زنان سرپرست خانوار یا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیدج؛ شهری که بیکار ندارد

هیدج؛ شهری که بیکار ندارد