مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:222022-01-25بين الملل

گفت وگوی تازه رهبران اروپا و ناتو درباره تنش های اوکراین و روسیه


رهبران آلمان، فرانسه، لهستان، آمریکا، انگلیس، ایتالیا، اتحادیه اروپا و ناتو برای حفظ پرداختن به مسائل امنیتی در گفت وگوها اعلام آمادگی کردند.

- رهبران آلمان، فرانسه، لهستان، آمریکا، انگلیس، ایتالیا، اتحادیه اروپا و ناتو برای حفظ پرداختن به مسائل امنیتی در گفت وگوها اعلام آمادگی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دفتر مطبوعاتی دولت آلمان در بیانیه ای اعلام کرد: اولاف شولتس، صدراعظم آلمان در یک ویدیو کنفرانس به بررسی شرایط اوکراین و حومه آن و همچنین اقدامات بیشتر علیه روسیه پرداخت.

این گفت وگوها با حضور روسای جمهوری فرانسه، لهستان، آمریکا و نخست وزیران انگلیس و ایتالیا و همچنین رهبران کمیسیون اروپا، شورای اتحادیه اروپا و ناتو انجام شد.

در بیانیه دفتر شولتس آمده است: همه شرکت کنندگان نسبت به تحرکات گسترده نیروهای روسیه و تنش های ایجاد شده در مرز اوکراین و روسیه ابراز نگرانی جدی کرده و بر لزوم اتخاذ قدم هایی شفاف در راستای تنش زدایی، توافق کردند.

آن ها همچنین توافق کردند که مسائل مربوط به امنیت و ثبات اروپا باید از طریق گفت وگو حل شود و بار دیگر آمادگی خود برای ادامه تلاش های دیپلماتیک در آن راستا را یادآور شدند، از جمله تلاش های آلمان و فرانسه در چهارچوب فرمت نورماندی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی تازه رهبران اروپا و ناتو درباره تنش های اوکراین و روسیه

گفت وگوی تازه رهبران اروپا و ناتو درباره تنش های اوکراین و روسیه