مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:022022-01-25بين الملل

درخواست مقامات کشور مالی برای خروج فوری سربازان دانمارکی


دولت مالی اعلام کرد، از دانمارک تقاضا کرده فورا سربازانی که در این کشور حوزه غرب آفریقا در چارچوب یک نیروی ضربت ضد تروریستی تحت رهبری فرانسه مستقر ساخته از این بابت که برای استقرار این سربازان با دولت مذکور رایزنی نشده و این نیروها از پروتکلها تبعیت نکرده اند، - دولت مالی اعلام کرد، از دانمارک تقاضا کرده فورا سربازانی که در این کشور حوزه غرب آفریقا در چارچوب یک نیروی ضربت ضد تروریستی تحت رهبری فرانسه مستقر ساخته از این بابت که برای استقرار این سربازان با دولت مذکور رایزنی نشده و این نیروها از پروتکلها تبعیت نکرده اند، از آنجا خارج سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دولت کشور مالی در بیانیه ای عنوان کرد: دولت مالی نسبت به استقرار گروهی از نیروهای ویژه دانمارکی در چارچوب نیروی ضربت تاکوبا در خاکش اظهار تعجب می کند.

در این بیانیه آمده است، استقرار این نیروها بدون رضایت این دولت و بدون ملاحظه در قبال پروتکلهای مضاعف اعمال شونده در قبال نیروهای ضربت صورت گرفته و دانمارک باید فورا سربازانش را از این کشور خارج کند.

در ادامه این بیانیه آمده است، همه شرکای حاضر در این نیروی ضربت نیاز به یک توافق قبلی با دولت مالی پیش از استقرار نیروهایشان در این کشور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مقامات کشور مالی برای خروج فوری سربازان دانمارکی

درخواست مقامات کشور مالی برای خروج فوری سربازان دانمارکی