مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 08:422022-01-25اقتصادي

39 بیمار گرفتار اومیکرون در خراسان جنوبی شناسایی شد


دبیر ستاد پیشگیری از کرونای خراسان جنوبی گفت: 39 بیمار مبتلاء کرونای سویه اومیکرون در خراسان جنوبی شناسایی شده که در شهرهای بیرجند، قاین، - فردوس، سرایان، و طبس بوده اند.

غلامرضا شریف زاده در گفت و گو با در خراسان جنوبی با بیان اینکه سه بیمار نیز در بخش آی سی یو بستری هستند، بیان کرد: متأسفانه میزان فوتی های ناشی از کرونا در استان نیز به هزار و 282 نفر رسیده است.

شریف زاده گفت: میزان مبتلایان روزانه ما به صورت متوسط در هفته قبل 72 نفر بوده است که روز گذشته به 199 نفر رسید که یک افزایش 176 درصدی را نشان می دهد و از این جهت همگی ما با درک خطر این افزایش نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی همچنان مراقبت لازم را داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه در خراسان جنوبی نسبت به شناسایی بیماران مبتلاء به سویه اومیکرون نیز تلاش و همت ویژه ای وجود دارد، یادآور شد: برای شناسایی بیماران گرفتار سویه اومیکرون تاکنون تعداد 65 آزمایش انجام شده است.

دبیر ستاد دانشگاهی و پیگیری از کرونا در خراسان جنوبی گفت: بر اثر این آزمایش ها 39 بیمار مبتلاء کرونای سویه اومیکرون در خراسان جنوبی شناسایی شده است که در شهرهای بیرجند، قاین، فردوس، سرایان، و طبس بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

39 بیمار گرفتار اومیکرون در خراسان جنوبی شناسایی شد

39 بیمار گرفتار اومیکرون در خراسان جنوبی شناسایی شد